sobota, 1 września 2012

Orange dress

40 komentarzy:
 

     Sukienka to taka część garderoby, dzięki której nie musimy się zastanawiać, z czym ją połączyć, wystarczą dodatki i już jesteśmy gotowe do wyjścia. Nim ta pomarańczowa sukienka trafiła do mojej szafy długo zastanawiałam się nad jej kupnem. Ostatecznie na podjęcie mojej decyzji wypłynął fakt, że mam niewiele sukienek, właściwie noszę je tylko latem. Oryginalny fason i mocny kolor zwracają uwagę, ale kiedy jak nie latem możemy tak zaszaleć z kolorem?
 
Ostatni dzień sierpnia, wyjątkowo ciepły i gorący oby taki też był i wrzesień;)

sukienka-solar / buty-asos / torebka-asos / okulary-atmosphere / naszyjnik-moj –jubliler.pl / bransolety-pandora,lilou

 

40 komentarzy:

  1. Ja też mam bardzo mało sukienek .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja !
    Bardzo mi się podoba :-)
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miazga ! wyglądasz świetnie, chociaż myślałam, ze sukienka jest czerwona ;) tak czy inaczej extra! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz ! Wspaniała kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Śliczna:)
    Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz:*
    Wspaniale wyglądasz,sukienka i jej kolor po prostu rządzą!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) wyglądasz świetnie ! sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka przepiekna! Dobrze, że się jednak na nią zdecydowalaś, całość wyglada zjawiskowo;*
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice dress! Love the color on you!! And the shoes are great!!! :-)

    Thank you for visiting my blog! That's really sweet! Have a nice day !
    www.fashionaddict09.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miły komentarz :)
    Twoja sukienka ♥__♥ jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka, uwielbiam takie kolory ! podoba mi sie zbicie takiego intensywnego koloru z bezem :) bardzo elegancki zestaw. Obsserwuje.
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje bardzo !
    Ładnie wyglądasz ! Sukienka fajnie się kontrastuje z jasną kopertówką i butkami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ;)

    Pozdrawiam.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wyglądasz zjawiskowo :)
    Buziaczki :) AO

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam i obserwuję :)
    http://lessismore-mika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sukienka! Bardzo mi się podoba krój, oryginalnie :)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sukienka - taka energetyczna. :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny zestaw. Bardzo podoba mi się sukienka ;) Może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz w pomarańczowym, no i uwielbiam twoje włosy !
    zapraszam do siebie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest świetna, zwraca na siebie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo szykowny zestaw! :)
    Zajrzyj do mnie, może poobserwujemy?

    Pozdrawiam!
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie CI w pomarańczu!!!!!!!!!
    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tej sukience - jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny intensywny kolor.. zupełnie inny niż ta szarość za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą stylizacje, ten kolor pasuje do Ciebie! obserwuję i zapraszam do mnie http://malua5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka faktycznie w odważnym kolorze, ale na Tobie wygląda świetnie. Ja nie mogę przekonać się do sukienek. Gdy już jakaś mi sie spodoba przeważnie i tak jej nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa sukienka. :)

    Zapraszam do siebie, napisałam przydatną notkę o tym, czy blogger rzeczywiście jest darmowy. Jeśli masz ochotę, to możesz wziąć udział w rozdaniu, do wygrania jest kosmetyczka z niespodziankową zawartością. ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest cudowna! Świetnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz zniewalająco ! :) masz śliczne włoski i świetne wyczucie stylu :)
    kopertówka <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje bardzo za takie miłe słowa ! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz genialnie, ja również kocham sukienki ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )
    http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię kolor pomarańczowy. :) Piękna sukienka (kolor i fason idealny :D), świetna torebka i buty. :) Jest pięknie!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, bosko wyglądasz!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! co za świetny krój sukienki! super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing dress :D
    See my blog, and maybe we can follow each other, Chance to change

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczęta dziękuje za wszystkie miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pani jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak