sobota, 6 października 2012

Ćwieki,nity,dżety...

48 komentarzy:
 
      Świat oszalał na punkcie ćwieków a ja wraz z całym światem. Mam je już na butach, torebkach, kołnierzyku, bransolecie, kurtce i nie wiem sama, na czym jeszcze! Absolutnie nie mam ich dość wręcz przeciwnie ciągle myślę o nowych rzeczach z ćwiekami, nitami, kolcami, dżetami. Podobno z tym trendem nie da się przesadzić i im więcej tym lepiej ja jednak należę do minimalistek, więc torba i kurtka z ćwiekami w zupełności mi wystarczy a kolcowy total look pozostawiam odważniejszym ;)


kurtka-monashe.pl / sukienka-zara / torba-etorebka.pl / naszyjnik-h&m / buty-polskie buty / okulary-aldo

48 komentarzy:

  1. W samej sukience wyglądasz elegancko, subtelnie, spokojnie. W wersji z kurtką sexownie, odważnie i z charakterem. Obie wersje mają zdecydowanie to "coś" i są interesujące.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) sukienka cudowna <3 i całość super się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę sukienkę, sama mam taką samą, z ćwiekami bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda! Nie mogę się napatrzeć na Ciebie! :) Wyglądasz naprawdę hot ! :) Wszystko mi się w tej stylizacji podoba, a najbardziej TY :))

    OdpowiedzUsuń
  5. musze przyznac ci racje! cwieki to jak wisienka na torcie... dodaja smaku kazdemu outfitowi!

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. em: bardzo fajnie ,super kurteczka, ładnie Ci w czerwonym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie modele sukienek! Piękne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest BOSKA!!! W połączeniu z czerwienią, normalnie miodzio :* Jest pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wyglądasz a sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość idealna chetnie przygarneła bym zarówno sukienkę jak i kurteczke :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą kurtkę!Jak tylko pojawiła się w sklepie od razu ją kupiłam bo kocham wszystko,co ma ćwieki:]Wspaniały zestaw Kochana,bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ta kurtka jest przeboska! ;) Buziaki, zapraszam na nowy, drugi już dzisiaj wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycił mnie ten ubiór! I z pazurem i z klasą :)

    caayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna sukienka, bardzo ci ladnie w koloze czerwonym

    xx dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. boska kurtka :)
    bardzo ladny look ;)!

    zapraszam do siebie !:) obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz! obłędna kurtka i niesamowicie udana kombinacja z uroczą sukienką! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się interesująco ;) świetna kolorystyka zestawu!
    Mi zostało teraz tylko życzyć powodzenia i więcej takich udanych stylizacji!
    A ja zapraszam do mnie ;)

    http://www.gear-for-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny zestaw,wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham kurtki z ćwiekami, też poluję na taką ! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, elegancka i z pazurem :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka i ramoneska są mistrzowskie! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie CI w takim mocnym zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  23. OSTRO!!!...lubie to...:)))zabojcza kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie istna rewelacja!
    wszystko do siebie genialnie pasuje i wszystko bym sobie najlepiej przywłaszczyła!
    ramoneska jest świetna!
    bardzo ładnie wyglądasz :*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super - wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra , naszyjnik boski !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kurtka jest OBŁĘDNA!! Do tego świetna sukienka i naszyjnik. Całość bardzo mi się podoba. Pięknie wyglądasz! Sama chętnie wskoczyłabym w taki zestaw. :))

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  27. obłednie. boska sukienka, cudny naszyjnik maxi i genialna kurtka
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie !
    a sukienka jest po prostu boska ! <3

    OdpowiedzUsuń

  29. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na kobiecą stylizacje z pazurem ;-)
    te kolce i ostra, mocna czerwień idealnie współgrają ;-)
    zapraszam na konkurs:
    http://riplayfashion.blogspot.com/2012/10/idealny-golf-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ach te ćwieki, i ja oszalałam :) torebka Mizensy cudna! no i ta kurtka - przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz. :)
    Boska kurtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka piekna. Ja tez jestem zwolennikiem mniejszej dawki cwiekow w stylizacjach. Tak wlasnie jest u Ciebie. Elegancja okraszona ekstrawagancja , jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny look:) Sukienka wspaniała i genialnie pasuje i cały ten pazur kurtki ajjj

    OdpowiedzUsuń
  35. absolutnie genialny look.
    ja też się zakochałam po uszy w ćwiekach, zaraz obok burgundu ;)
    cały look b. mi się podoba, naszyjnik się świetnie komponuje z sukienką.
    natomiast kurtka jest oczywiście genialna i szczególnie podoba mi się, że fajnie to wszystko prezentuje się przy zapiętej kurtce pomimo, iż nei jest to krótka ramoneska :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne połączenie! Mocne, ale bardzo kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  37. czerwien to zdecydowanie Twoj kolor. Wyszlo Ci tak troche rockowo, z pazurem, ale tez gustownie i z klasa!Super! Kristin xxx

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna kurtka, chce ją! ;p

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak