piątek, 12 października 2012

Hot or not ?

64 komentarze:
 

    
   Od bardzo dawna wiele osób podszeptywało mi bym zrobiła post o tej sukience, bym zrobiła cokolwiek, aby ją tu pokazać! A ja się ciągle zastanawiałam, bo jakość zdjęć jest nieszczególna i niekoniecznie mnie zadowalająca. Fotki zostały zrobione na ślubie koleżanki, kiedy blog był jeszcze w planach.
     Historia tej sukienki jest bardzo krótka, bowiem znalazłam ją zapomnianą i niechcianą w sh a kosztowała całe 6zł!! Tchnęłam w nią nowe życie a później wzbudzała już tylko kontrowersje, jednym się podobała innym wcale a Wy, co o niej myślicie?
 
 
sukienka-sh / buty-asos.com / torebka-asos.com /okulary-ray ban

64 komentarze:

  1. masz rację, sukienka albo się podoba albo nie;) niestety dla mnie taka trochę babcina, ale w sumie masz świetną figurę, więc muszę przyznać, że leży rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dokładnie tak mówią Ci którym się nie podoba a miała być taka retro ;)

      Usuń
  2. Myśle że gdyby była w wersji mini byłaby świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka i cudna Ty !!!! Zupełnie nie rozumiem tego ociągania się :D:D:D Jednym słowem boba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,ale coś mi się zdaje ,że będziemy w mniejszości ;)

      Usuń
  4. Ze wszystkim tak jest co jest "jakieś" albo się podoba albo wcale, tylko zwykły t-shirt może być ok dla każdego;) Dla mnie jest jakaś, jest fajna, ja lubię taki styl, ale np. mój mąż by powiedział, że babcina (mi tak często mówi jak założę coś retro, albo mój ukochany sweter w koty wrrr..;) ) Także wg mnie to zależy jak Ty się w niej czujesz. Ja powiem tak: góra jest cudowna, kolor, zwiewność która podkreśla twoją świetną figurę, ale chociaż nie masz zdjęcia przodem obawiam się że taki fason może skracać nogi, więc ja na Twoim miejscu bym ją lekko skróciła, albo przerobiła na kombinezon ( z krótkimi szortami) :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdecydowanie długość która może skracać nogi dlatego mam 12cm szpilki na nóżkach a mój mąż na jej widok powiedział dokładnie to samo co Twój ,że jest babcina ;) Mam na nią już plan na przyszły rok ale jedno jest pewne nie pozbędę się jej ;)

      Usuń
  5. Brakuje mi czegoś w niej.
    Róża piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co, a ja bardzo lubię, gdy dana rzecz wywołuje "kontrowersję", zresztą tak zwykle bywa z moimi ciuchami. Przykładowo dziś kupiłam w second handzie sweter, podoba mi się niesamowicie, moja mama natomiast nie była tak zadowolona jak ja, uznała, że jest to rzecz, w której nie mogę sie pokazać ludziom. :P Na szczęście jestem już dorosła i nie mam szlabanu na telewizję przez to, że go kupiłam, ale opinii wysłuchałam. :) Mnie, osobiście Twoja sukienka bardzo się podoba! :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz i ja mam sweter z sh który nikomu się nie podoba ale pokażę go na blogu bo też twierdzę ,że jest piękny ;)

      Usuń
  7. Ciekawa ta sukienka :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sukienka pieknie lezy! Kurdę, gdybym byla gdzieś na ślubie i zobaczyła inną osobę tak ubraną, w taką sukienkę nie mogłabym oderwać wzroku. Z tą sukienką to tak krążenie na granicy hot, a not. U jednym będzie wyglądać jak kiczowate przebranie, innym dodawać charakteru. U Ciebie wygląda jak druga skóra, która Cię uzupełnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda czułam się w niej fantastycznie i kolor i fason wg mnie bardzo bezpieczny i elegancki bardzo mi przypasował ;)

      Usuń
  9. Mnie się sukienka podoba bardzo!Chętnie bym sama w taką kiecuszkę wskoczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twoim miejscu skróciła bym ją trochę i było by super :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się sukienka podoba, zwłaszcza jej góra!
    PS
    fajnie się u Ciebie zmieniło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się zmieniło to prawda cieszę się ,że się podoba ;)

      Usuń
  12. em: Sukienka dla osób z wyobraźnią, bo szczerze mówiąc nie każdemu pasowałaby,ale jak to mówią :)"ładnemu we wszystkim ładnie" na Tobie ta sukienka prezentuje się elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    P.S. moim ulubionym zdjęciem też jest to nr 1 ! ;)
    Kochana bardzo ciekawa ta stylizacja - sukienka ala babcina ale ślicznie w niej wyglądasz ;)

    Zapraszam na konkurs Kochana:
    szczegóły na mim fanpage na facebook
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater


    OdpowiedzUsuń
  14. dałabym się pociąć za tę sukienkę...poważnie. uwielbiam ten zestaw!!
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,cieszę się ,że aż tak bardzo się podoba a miałam tyle obaw ;)

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz, kobiety docenią taką inwencję twórczą i odważny fason, ale z kolei mężczyźni...oni zaraz stwierdzą, że to babcina szafa.

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest właśnie ta retro klasa, której próżno szukać w nowoczesnych stylizacjach! jak dla mnie ta sukienka jest absolutnie fenomenalna i zazdroszczę Ci jej cholernie!
    do tego wyglądasz w niej przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!Wiedziałam ,że znajdą się tu osoby ,które patrząc na nią będą czuły to samo co ja.Właśnie chciałam wyglądać jak żywcem wyjęta z lat 40tych ;)

      Usuń
  17. A dziękuję :) A to żeby mężusia ubrać tak nie trzeba dużo, troszkę chęci, bo podobne rzeczy co mam na sobie czasem można znaleźć w szafie :) No i mężuś musi chcieć, bo jak nie chce to nie dobrze, ale co nie zrobi dla kobiety :) sam wiem, że dla swojej zrobiłbym wiele, tylko jest jeden kłopot... nie wpłynie na mój ubiór :) ale tu raczej chodzi o zaufanie, bo bardzo lubi to jak się ubieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój akurat bardzo lubi moje modowe podpowiedzi więc myśle nie będzie problemów z mała ingerencją w jego styl hehehe

      Usuń
  18. Kochana dla mnie ta sukienka jest intrygująca, czyli hot, inna ot tych na wesele i ma klasę, czego często brakuje na weselach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja bym ją tak ciach w połowie uda i nóżka do przodu ;) fajne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pierwszy rzut oka przypominająca piżamę sukienka wygląda elegancko związana w pasie i z świetnie dobranymi białymi dodatkami. Jej kolor pasuje Ci do karnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka piękna, jednak dla mnie nieco za długa. Obcięłabym ją przed kolano i byłoby git. Ale Ty wyglądasz fantastycznie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy zestaw! Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie sukienka jest nieco kontrowersyjna. Zupełnie nie mój styl, nawet nie wiem czy bym się odważyła w niej wyjść. Ale uważam, że wyglądasz w niej bardzo kobieco i elegancko, a sukienka pasuję do Twojej urody. Jeżeli chodzi o cały look to jestem na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny klimat retro! faktycznie dałaś jej nowe, cudowne wręcz życie. i ten błękit pasuje do Ciebie idealnie!

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka nietuzinkowa i na pewno rzuca się w oczy! :) Sama raczej bym takiej nie ubrała, ale podoba mi się jak na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest świetna a przede wszystkim Ty w niej świetnie wyglądasz. Twoja fryzura dodaje jej nowoczesności i całość mnie absolutnie zachwyca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. I LOVE your dress!!
    Great blog, I'm following you :)
    Happy Monday

    www.dreamingofmanderley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja myślę że nie tylko rewelacyjnie w niej wyglądasz ale i bardzo oryginalnie , troszkę mi przypomina kiecki z lat 90-tych w sumie nie wiem dlaczego , to pewnie kwestia fasonu , do tego paski niesamowicie wyciągają sylwetkę , no i genialne guzikowe pagony , jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Mocno się obawiałam Waszych opinii a tu wyszło ,że jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. czuję się obserwowana;)pozytywnie mnie zaskoczyłaś dziękuję będę się starać
    u Ciebie również świetne zdjęcia i genialne stylizację na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka to prawdziwa perelka! Uwielbiam takie rzeczy z ''dusza'':-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka interesująca, ale NIE NA ŚLUB! No i myslę że możesz jeszcze nad nią popracować (od pasa w dół,np skrócić)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bo przecież Pani tak zachwycająco ostatnio wyglądała w operze ;)

      Usuń
  33. zapraszam na mojego bloga z biżuterią handmade ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To wszytko się tak zgrywa . Aż rozmarzyłam się oglądając ostatni post;) Romanticooo

    OdpowiedzUsuń
  35. gdybym to ja miala zalozyce te sukinke skrocilabym ja przed kolanem, ale do Twojej swietnej figury ta dlugosc pasuje idealnie, pieknie ci w niebieskim. Sukienka moze sie podobac lub nie, ale napewno jest bardzo elegancka i na slub nadaje sie idealnie. Wygladalas slicznie, elegancko i z klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Masz rację to kwestia wzrostu jaka długość komu pasuje *

      Usuń
  36. wygladasz jak milion baksów :-)Takie najtańsze perełki przynoszą więcej radości niż kupione w najdroższym salonie ekskluzywne kreacjeCzekam na foto z papierosem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i tu mi podsunęłaś niezłego pomysła z ty papieroskiem ;) I dzięki za to milion baksów hehehe

      Usuń
  37. Po co ktoś zakłada bloga, skoro nie potrafi przyjąć w pełni uzasadnionej krytyki?? Czy ta sukienka wzbudza kontrowersje...nie, nie zdecydowanie nie. Jest żałośnie nudna, to kolejna z tych prób, podjęta po obejrzeniu w sieci 100 zdjęć, niech nic do siebie pasuje, wtedy będzie MODNE! Raz jeszcze powiem nie! Sukienka w stylu pijanego marynarza z Costa Concordia z lat 30 i to w kiepskim wydaniu. Kobieto...."miłośniczko mody i wszystkiego co z nią związane" Pomijać fakt, że jedyne gdzie liznełaś mody, to rubryka czytelników w "Przyjaciółe" . To zapamiętaj sobie coś
    MODA JEST TYM CO KUPUJEMY, ALE TO JAK TO DO SIEBIE DOBIERAMY TO JUZ STYL....A Tego już niestety szukać u Ciebie jak w daty zjazdu Papieży w PWN-ce!

    Pozdrawiam Oskar.
    PS. W opcjach jest funkcja dodawania tylko zaakceptowanych komentarzy, sprawdź może to rozwiąże Twój problem.

    OdpowiedzUsuń
  38. A Pan/Pani tego żałośnie nudnego bloga dodał sobie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Totalny brak klasy panie Oskarze. Gentelmenem to pan z pewnością nie jest. Swoją drogą, to nie wiedziałam, że tak świetnie zna pan właścicielke tego bloga, tyle ciekawych rzeczy się właśnie o Magdzie dowiedziałam. Żenujące wypociny a'la Kuba Wojewódzki, który zawsze próbuje zabłysnąć swoją inteligencją, a jedyne co mu wychodzi, to po raz kolejny udowodnienie wszystkim jakim jest prostakiem.

    Ps. Pan z pewnością mody uczy się z "Vogue", proponuję więc sięgnąć właśnie po czasopisma typu "Przyjaciólka", tam czasami można znależć zasady Savoir-vivre, które jak widać są panu obce. Oglądanie samych obrazków niezle odmóżdża. Kristin XXX

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzeba przyznać, że to coś całkiem innego - bez koków, ramonesek, pudrowych sukienek. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że ktoś dostrzega to o czym właśnie ja myślałam zakłądając tę sukienkę ;)

      Usuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak