środa, 28 sierpnia 2013

khaki shirt and pleated skirt

33 komentarze:
 
 
 
Czy tego chcemy czy nie lato powoli się kończy a wraz z nim letnie stylizacje. Aż boję się pomyśleć, że już niedługo trzeba będzie wygodne sandały czy klapki schować głęboko do szafy i zastąpić je cieplejszym obuwiem L Jesień lubię ale tylko wspominać, kiedy pomyślę, że jest wstępem do niekończącej się zimy mam ochotę spakować walizki i uciec gdzieś gdzie zawsze jest ciepło.

Choć na zdjęciach mam na stopach, jedne z moich ulubionych letnich sandałków od merg.pl , to na sobie kolory już typowo jesienne. Koszula z h&m w kolorze khaki, która jest bardzo wygodna, ale gniecie się niemiłosiernie w połączeniu z plisowaną, rudą spódnicą dały całkiem fajny efekt. W ręku jedna z niewielu torebek ze skóry w mojej szafie (tak, to jest wąż!!!) . Dostałam ją od mamy w jej szafie przeleżała wiele lat a wciąż wygląda jak nowa!
 

 
 
 
koszula - h&m
spódnica - atmosphere
sandały – merg.pl
okulary - BORN86
torebka-vintage

33 komentarze:

  1. moja ukochana koszula <3333 cudownie ją zestawiłaś ...duo idealne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Świetne połączenie kolorów, no i ta plisowana spódnica. Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś genialna! cała i z przyjemnością oglądam wszyystkie posty :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz!:D uwielbiam takie spódnice!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie połączyłaś te kolory! Koszula bomba,muszę odwiedzić H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie kolorów, spódnice mega mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączyłaś kolory, przywodzą mi na myśl jesień a jej nie chcę!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepiej<3 kolorystyka rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna torebka!!!!i koszula:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie kolorystyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spódniczka jest cudna !!! świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny zestaw!! Widziałam w tym roku sporo tego typu spódniczek ale Twoja jest wyjątkowa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie we wszystkim jest pięknie :)) cudowne kolory! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem tylko to: FANTASTYCZNIE !

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okulary! Ciekawa całość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz po prostu cudownie!Uwielbiam takie spodnice <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz prześlicznie :) Znowu :) Bardzo kobieca stylizacja :) I włosy, kolor, fryzura uwielbiam i zazdroszczę :) Całuję :*

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam połączenie pomarańczy z zielenią :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale współgrały się ze sobą oba kolory. Wyglądasz genialnie!
    Buziaki, do zobaczenia u mnie - na fanpage oraz na blogu :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku jak Ty pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczna stylizacja!
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna koszula! Uwielbiam takie :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne polaczenie kolorow! super fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja bardzo mi się podoba!;)
    Świetnie połączyłaś kolory!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, piękna spódnica maxi. Czas się zastanowić na chłodniejsze dni niestety...;/
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki bardzo za takie miłe słowa! mi u Ciebie również się bardzo podoba, dlatego z chęcią zaobserwuję, żeby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyglądasz, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam tez taka bluzkę, bardzo ja lubię jednak ty wyglądasz w niej ładniej

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniale połączyłaś kolory, pomarańcz jest stworzony dla takiej zieleni, bardzo mi się podoba ta stylizacja:) ps. Zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak