wtorek, 19 listopada 2013

Honey & vanilla

38 komentarzy:
 
 
Czasem coś musi powisieć w mojej szafie dobrych kilka miesięcy bym zdecydowała się to założyć. Kupione pod wpływem chwili rzeczy nie zawsze okazują się trafionym łupem. Są jednak też i takie zdobycze z którymi ciężko mi się rozstać .W mojej szafie taką rzeczą są niewątpliwie waniliowe trapery .Kupione zeszłego roku ,aktualnie  ponownie powróciły do moich łask. Śmiem twierdzić, że na zimę nie ma lepszych butów niż Timberlandy! Sympatią do tej marki zaraziłam mamę ,która nadchodzącą zimę też przemaszeruje w identycznym modelu jak mój (zresztą nie jedynym :)
Aktualnie przymierzam się do zakupu 3 pary ,ciągle jeszcze tylko ,waham się, jaki kolor wybrać: TIMBERLAND 6IN PREMIUM BOOT - W czy TIMBERLAND PREMIUM 6 ?


sweter,szal (komin)-Solar / bluzka-Mohito / spodnie-outlet to next / buty-Timberland / okulary-Sinsay


 

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie do końca moje kolory:) ale świetnie w nich wyglądasz , fajna stylizacja ! :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna narzutka, ładny kolor pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyglądasz!:) nie wiem jak Ty to robisz, ale każdy kolor jest Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, bardzo ciekawe są Twoje stylizacje poza tym masz piękną fryzurę, szukałam właśnie jakiej ciekawej dla siebie, zainspirowałaś mnie!! Pozdrawiam i czekam na dalsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę kiedy czytam takie miłe słowa :)
      Super ,że zyskałam nowego czytelnika :)
      Jeszcze w tym tygodniu będzie nowa stylówka, więc zachęcam do zaglądania :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. jak zawsze stylowo :))) nie wiem czemu dopiero teraz dołączyłam do obserwatorów, przepraszam, ale swój błąd już naprawiłam, na fb też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dla mnie najważniejsze ,że w ogóle tu do mnie zaglądasz :)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Świetna, kontrastująca w przyjemny sposób ze sobą kolorystyka. Fajnie fajnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, bardzo podobaja mi się takie miodowe kolorki :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam Tobie we wszystkich kolorach do twarzy , Tylko pozazdrościć, kolor włosów cudny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz ładny odcień włosków, coś zmieniałaś? :)
    Bardzo mi się podoba ten zestaw, pięknie Ci w musztardowych odcieniach. A dobre buty na zimę, takie ukochane w których nóżki nie marzną to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Solar ma bardzo ładne apaszki i szale - także świetny wybór. Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko cudne:-) ten kolor musztardowy jest bajeczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz,a najbardziej moją uwagę przykuły buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kolory ;))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci w tych kolorach naprawde świetnie
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz jeszcze - ja :)
      świetne kolorki!!
      miód i wanilia :)
      pozdrawiam Cię serdecznie!

      M.

      Usuń
  17. Też mam takie "skarby", które muszą swoje odleżeć w szafie ;]
    Patrzę na stylówkę i aż chce się napisać, że jest - MIODZIO ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Od stóp do głów UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kolorystyka no i Ty cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty jak zwykle piękna:)
    http://natiblondi.blogspot.com/2013/11/to-juz-tradycja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne kolory :) Akurat ostatnio kupowalam sobie bluzke w zblizonych barwach http://loveitshop.pl/kategoria/koszulki/fuck-triangle

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham te buty,sama planuję ich zakup !!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo pasują ci takie miodowe kolory :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: przyprawzyciekolorami.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w takich kolorach!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też tak bardzo często mam z zakupami. Swoją drogą - ostatnio myślałam nad tymi butami i się zastanawiam nad kupnem. Świetne są.
    Piękne kolory i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor swetra cudowny! Pasuje do Ciebie.
    Jedyne co mi przeszkadza to kłócące się odcienie żółcieni swetra z elementem tła. Ale to takie moje, subiektywne natręctwo.
    Całus mocny!

    OdpowiedzUsuń
  27. poprostu super! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  28. zachwyca mnie kolorystyka, zachwyca mnie ten miodowo-musztardowy akcent i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne kolory, bardzo Ci w nich do twarzy, ja nie wyglądałabym w nich tak dobrze jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak