piątek, 22 listopada 2013

krata

54 komentarze:
 

Dziś  na tapecie najmodniejszy deseń tego sezonu  - kratka.
Gdzieś, kiedyś przeczytałam ,że jednym z najczęściej podrabianych symboli ,zaraz za słynnym logo LV, jest kratka Burberry. Pożądana przez wszystkich ,hipnotyzuje ludzi na całym świecie-heh mnie również!
 W 1924 r. słynna czerwono, czarno, kremowo, biała kratka ,zwana także kratką z Haymarket ,została zarejestrowana jako znak handlowy. To co aktualnie jest najbardziej rozpoznawalnym znakiem marki początkowo służyło jako podszewka klasycznych trenczy .Dopiero jakiś czas później pojawiła się ona na torebkach, szalach, parasolach itd.Dziś modna jest każda kratka ,każda jej wersja kolorystyczna ,każda jej wielkość.
W 2006r. Szkot polskiego pochodzenia zaprojektował polską kratkę(tartan), w którym kolory polskiej flagi mieszają się z niebieskim kolorem szkockiej (jako znak historycznych więzów).

koszula,spodnie,naszyjnik-Stradivarius / kurtka-Mango / buty-Mohito


 

54 komentarze:

  1. koszula ma piękny kolor ślicznie w niej wygladasz świetna kratka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jak zawsze:) cudowna koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor koszuli,wyglądasz cudnie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula przepiękna! Ale bardzo spodobała się mi też kurtka :)

    platynowa-maruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję Twój blog od roku,fajne jest tu zaglądać bo zawsze jest coś ciekawego, ostatnio interesujące są wiadomości z historii mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,cieszę się bardzo ,że koś czyta te moje wypociny :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetna koszula.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. O wszyscy noszą a pewnie nie wszyscy wiedzą jaka jest jej historia;) Ja nie wiedziałam;)
    Świetny set! Uwielbiam Cię w takich "żywych" kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak pomyślałam, stąd pomysł na post :)

      Usuń
  8. znowu prześlicznie wyglądasz!!!!! uwielbiam Cię!!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna koszula, w duecie z kozuszkiem wyglada bardzo ciekawie.
    Nie wiedzialam, ze tartan ma polskie "korzenie";)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna krata! Pięknie do Ciebie pasuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjjj pięknie! <3 Jak zawsze zresztą :*
    hahaha.... To ja właśnie dorwałam w SH takie Burberry-owe kratowe portasy (tylko muszę je troszkę przerobić ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo zazdroszczę takiego łupu :)
      SZCZĘŚCIARA!!!! :)

      Usuń
  12. Taka kurtka za mną chodzi, muszę mieć :)
    A Ty zawsze super wyglądasz :)
    Buzki

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne połączenie koszuli z naszyjnikiem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się połączenie kraty i przecieranych spodni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super!!
    niby zwyczajnie a bardzo stylowo!! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, wyglądasz cudownie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszula ma genialną kolorystykę!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wyglądasz:) świetną masz koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnie cudownie!<3 Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna kratka <3 i mega portaski !

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysl koszula z tym naszyjnikime , idealnie pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super look!!!! <3 Zapraszam Cię do siebie: www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ja już od dawna Cię odwiedzam :)

      Usuń
  24. Piekna koszula!!!W polaczeniu z tymi spodniami i ramoneska BombA!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :)

    Zajrzyj na mojego bloga -> czeka świąteczny konkurs ;)

    + dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz, też mnie zaobserwuj ;)


    Również!
    Zachęcam Cię do polubienia mojej strony
    https://www.facebook.com/CocoMaid.blog?ref=hl

    Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog, normalnie cudownie piszesz a ja przeglądam Twojego bloga i przeglądam, hah.
    Może zaobserwujesz? Polajkujsz na facebooku? Odwdzięczę się tym samym.
    http://senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba!
    taka prosta elegancja jest super!!
    koszula w kratkę wymiata!!!!

    pozdrawiam Cię serdecznie
    i dodaję swoją głowę do obserwujących :D

    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. genialna kolorystyka kraty - kocham te portaski <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ubóstwiam te okulary !!! Całość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie rewelacja - wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna stylizacja, casualowa i świetnie połączyłaś wszytko;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny zestaw, również obserwuję - kojarzę Cię z MP :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful Style!!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post ;p

    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosto, a jak efektownie :)) Świetna koszula i spodnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! Wygladasz swietnie w takim kraciastym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  37. ajjj zestaw bardzo w moim stylu:)!
    piekna koszula, super zestawiona z potarganymi dżinsami <3
    okulary-boskie <3
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  38. mega fajna stylizacja ;) zapraszam do mnie http://maniakalifornia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszula rewelacja! :) Buty również, mam prawie identyczne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak