niedziela, 30 marca 2014

white

56 komentarzy:
 
 
 
 
Ostatnio wolnego czasu brakuje mi tak bardzo, że praktycznie nie mam czasu na przyjemności. Chwile na świeżym powietrzu to wyjątki w moim zwariowanym życiu. Wyjątek stanowi też mój dzisiejszy wygląd bo raczej rzadko bywam taka "pastelowa". Bardzo podobają mi się jednak zestawy z białymi spodniami i coraz więcej mam pomysłów jak jeszcze mogę je nosić :) Wkrótce pokażę Wam ich zastosowanie w wersji eleganckiej a póki co uciekam na spacer korzystając z pięknej pogody i chwili wolnego :)
Słonecznej niedzieli :)
 
foto by Endriu
 
bluzka - Bershka / spodnie - Mango / naszyjnik,okulary - H&M / płaszcz - Nike / buty - deezee.pl
 
 
 
 

56 komentarzy:

  1. Piekna bluza w pastelowych barwach!! Pozdrawiam:):9

    www.elisabeth-brzeski.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i świeżo :) Te kolory bardzo Ci pasują :) No i figura idealna!

    Miłego dnia Kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeeej, wspaniałe kolory! :D wyglądasz cuuudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow pięknie !!!! cudowna bluza i trampeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, bluza jest genialna :) Podobasz mi się w pastelowym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ;) wspaniała bluzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz ! ;-) pozdrawiam , live-style20

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe kolory zapraszam do mnie http://annapiorko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love that top and coat!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna bluza , super Ci w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś piękna i wiosenna tu, aj nie mogę się napatrzeć! mam nadzieję że będziesz miała więcej czasu na nowe posty bo uwielbiam tu wchodzić bejbe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam dodawać regularne wpisy i tak będzie :)
      Cieszę się ,że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
    2. uwielbiam Cie kobieto, to czemu mam nie zaglądac:D wiesz w jakiej stylizacji chciałabym Cię zobaczyć? w takiej mocno punkowej, zbuntowanej :) to byłby zajebisty kontrast do tej powyżej :)

      Usuń
    3. Widzisz i ja mam podobnie z Tobą ,też uwielbiam Ciebie i Twojego bloga :)
      A co do punkowej stylówy - z przyjemnością podejmuję wyzwanie :) :)

      Usuń
    4. już się nie mogę doczekać tej stylówki :) ciekawe czym nas zaskoczysz? Czerwone włosy, ogolisz pół głowy, body piercing, a może nowy tatuaż, choć przydałoby się kilka, chociaż takich fake :):):):) Kristin

      Usuń
  13. Cudna bluzeczka! Promieniejesz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look fabulous.
    http;//tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, wiosenny look:) Aż mi weselej od patrzenia na Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Al fajny look, od razu wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bluza!! Wygląda niesamowicie w zestawieniu z białymi portkami. I ten różowy płaszczyk! Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzia wyglądasz cuuudnie!!!!! Taki romantyczny, ale nie przesłodzony zestaw :) bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra bluza :) swietnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pasuja do Ciebie takie kwieciste bluzeczki, wygladasz w nich cudnie :) az milo popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki śliczny, dziewczęcy zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale powiało wiosną! Wyglądasz prześlicznie Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  23. cute and perfect for spring
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała bluza! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw! Piękna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny wiosenny zestawik, piękna bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uuuuu Madzia nowe conversy :) śliczny look, promieniejesz kochana! właśnie planuję zakup białych spodni, muszę zajrzeć do mango :) buziaki Kristin

    OdpowiedzUsuń
  28. kolory i jeszcze raz kolory! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajny zestaw, super bluza, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uuuuuwielbiam ten look,mega wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie Ci w takich jasnych kolorach! Bardzo pasują do Twojej urody!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kwiaty, kolory, trampki, białe spodnie - idealna kombinacja na wiosnę! Jedyne co to płaszcz na zjęciach zbędny, zaburza ten cudownie wiosenny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym go już schować głęboko do szafy - ale jeszcze troszkę wieje więc się przydaje na spacerze :)

      Usuń
  33. ale masz śliczne trampki <3 uwielbiam pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz zjawiskowo <3 a bluza jest przecudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialnie wyglądasz! napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  36. pieknie wygladasz w tej bluzie, pozdrawiam! :))

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za wszystkie miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorystyka po prostu bajkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  39. super look!<3 trampki i okularki wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczna bluza! Ja też taką chcę! ! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama nie wiem co fajniejsze-spodnie czy bluza;ale...chyba postawię na bluzę ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  42. zwykle blondynka i róż to niebezpieczny i wymowny mariaż, ale u Ciebie jest idealnie, słodko ale nie lanndrynkowo, dziewczęco ale nie infantylnie. Masz dziewczyno gust.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak