piątek, 6 czerwca 2014

stripes and neon details

40 komentarzy:
 
 
 
 
Podobno szczęścia nie można kupić...a jednak ja kupuję! Ok - chwilowe, przemijające, nie dość satysfakcjonujące ale jednak :) Za każdym razem kiedy wejdę w posiadanie nowej rzeczy towarzyszy temu uczucie szczęścia, przyjemnej radości. I choć mija, wraz z nastaniem kolejnego dnia, to mimo wszystko przyjemny moment, który mogę sobie samodzielnie zorganizować.
Czy to już zakupoholizm? Nieistotne, dopóki są rzeczy, które dają nam radość, które lubimy robić (jak ja zakupy) dlaczego z nich rezygnować?! Pytanie to dla mnie czysto retoryczne bo moja obsesja zakupowa jest niczym w porównaniu z nałogami z jakimi muszą zmagać się inni ludzie. Dopóki nie bierzemy kredytów na nową parę pantofelków, spokojnie Dziewczęta, wszystko z nami ok! Dopóki nie podejmujemy wyborów: ziemniaki na obiad kontra nowa bransoleta, wszystko z nami ok! Dopóki na lodówce ciągle wisi kartka "cel - 4 kg mniej" zamiast "cel - Chanel", pamiętajcie Dziewczęta, WSZYSTKO Z NAMI OK :)
Ten krótki wstęp ma być usprawiedliwieniem mojego zakupu dwóch par tego samego obuwia :( No cóż ja poradzę, że jak zobaczyłam te śliczne Birkenstock'i to oszalałam na ich punkcie a decyzja o wyborze koloru mnie przerosła, no i wzięłam dwie pary : neonowe i czerwone :)
I choć wiele z Was powie, że brzydkie, że babcine, że się kojarzą ze służba zdrowia, SO WAT , ja Wam mówię "są super wygodne" :)
 
 
stylizacja paznokci - manicure hybrydowy
 
693 830 604
Al. Spółdzielczości Pracy 81A
Lublin
81 740 35 36 
 
 
bluzka - Zara / spodnie - Stradivarius / klapki - Birkenstock TUTAJ / okluary - Sinsay / bransoleta - Lilou
 
 
 

40 komentarzy:

  1. Woow, klapki sa fantastyczne. Zakochalam sie w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na te okulary się zasadzam w SinSay'u, bo mi do torebki pasują ;P jutro chyba wreszcie je kupię ;P
    za spodnie się fochuję i obrażam - marzę o takich, kocham wysokostanowce! no więc dlatego się fochuję - bo zazdroszczę ;P

    te klapki na Tobie wyglądają bardzo fajnie, a jak coś jest "niby" brzydkie i dobrze na nas wygląda, to trzeba nosić i się nie przejmować ;)

    ściskam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki to podstawa:). Kiedy mam coś ładnego przy sobie - wisiorek, kolczyki itp. - od razu mi weselej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dodatki, klapki naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz,okulary rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że zakupy są świetne:)!!!!
    Wyglądasz fantastycznie, i nie dziwię się że nie mogłaś się zdecydować który kolor klapek wybrać, bo w tych cudnie a i w czerwonych pewnie nie mniej:)
    Jak dla mnie zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tak samo, jeśli chodzi o zakupy ;)
    buty nie w moim stylu, ale za to spodnie i paznokcie masz rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak strasznie jak mi się te buty nie podobają po tym jak przeczytałam tak jestem na tak dla Twojego całego look'u :) łącznie w butami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cały zestaw świetny, neonowe dodatki nadaly charakteru :)) super koszulka :)


    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak dla mnie genialna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie super wyglądasz Kochana klapeczki są extra nie wspomnę już o okularach mrrrrrrrrrr poprostu
    u bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klapki masz super! Kupilam czarne w H&M ale musialam oddac bo mam tak waska stope ze mi z klapek wyjechala. Slicznie wygladasz w neonkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo też mam te z h&m i są idealne - uwielbiam je :)

      Usuń
  13. genialne paznokcie i fajne połączenie kolorystyczne, ale nadal nie jestem fanką tych butów...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta żółć na maksa elektryzuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz ! a okulary i klapeczki bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia ;)
    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudna jesteś! :) koszulka i spodnie są booooskie! :>

    OdpowiedzUsuń
  18. prostota + kolor - świetne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuuudnie Madzia :)))) obłędne masz te kalpiszcza :))) ja jestem ich fanką i niech mówią co chcą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. simple and great !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  21. Co tu dużo mówić. Cud, miód i malina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne klapki! właśnie takich szukam<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look! Wakacyjne, przyjemnie, na luzie :) ale Twój tatuaż mnie urzekł :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem wierna Twoja czytelniczka a az wstyd sie przyznac ze nie wiem czym sie zajmujesz w jakiej branzy pracujesz?swietna stylówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to żaden wstyd ,nigdy nie pisałam czym się zajmuję a ja najzwyczajniej w świecie ubieram ludzi :)

      Usuń
  25. Nie jestem fanką takich butów, ale te fluo wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak