piątek, 8 maja 2015

trend: paski

21 komentarzy:
 

Paski to trend, który pojawia się w kolekcjach wielkich domów mody, praktycznie co sezon. W różnych kolorach czy wielkościach wykorzystywane są na setki sposobów. Widujemy je nie tylko wśród strojów damskich, ale też na najbardziej klasycznych, męskich koszulach.
Biało-granatowe paskie kojarzą mi się z nadmorskim klimatem a ponieważ mocno tęsknie za wakacjami, ten wzór często pojawia się na moich ubraniach. Po pasiastej sukience <KLIK> przyszła pora na pasiastą spódnicę, którą połączyłam z bluzą w pasiasty wzór. Wszystko to na, optymistycznym, letnim, żółtym tle.

bluza, spódnica - Stradivarius / buty - New Balance


21 komentarzy:

  1. O tak, lato w tych paskach i ostrej żółci. Bardzo młodzieńczy zestaw. Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne połaczenie, jestem oczarowana :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to model New Balance?

    Genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz:) Twoje zestawy sa zawsze takie przemyslane! Paski i kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. w takiej minimalstycznej wersji, w takiej sportowej konsekwencji - o, tak!
    tak jak pasków nie lubię, tak tu jestem na "tak"!

    OdpowiedzUsuń
  6. generalnie nie lubię łączyć pasków z paskami, ale ten zestaw wyszedł Ci świetnie! A buty - świetne :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera... no tak świetnie wyglądasz w tej spódnicy (i w tamtej sukience), że aż muszę se przymierzyć, jak w Stradivariusie będę ;-p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze idealnie wszystko do siebie pasuje, wyglądasz świetnie. A ja mam taką prośbę do Ciebie : czy mogłabyś zaproponować stylizację w eleganckim wydaniu, niedługo mam chrzest córci a kompletnie nie mam pomysłu co założyć. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli tylko znajdę chwile czasu obiecuje cos przygotować :) Teraz , przy niemowlaku , wszystkie moje looki powstają w chwili gdy tak wyglądam wychodząc na spacer :)

      Usuń
    2. Rozumiem Cię doskonale, bo sama jestem mamą dwóch małych bąblów :-) ale czekam z niecierpliwością na jakąś inspiracje:) Pozdrawiam

      Usuń
  9. o kurdę, ten zestaw jest idealny! Inspirujący, zachwycający! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! No nawet tło pasuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. nic dodać nic ująć...rewelacyjny set:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ¡Que guapa! Me gusta mucho el conjunto que llevas. So beautiful¡

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny oryginalny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie, pasiaki zawsze kojarzyły mi się z wakacjami, morzem, słońce.... lato nadchodź! :) :)
    Jak nigdy nie przepadałam za tego typu długościami spódnic, tak teraz sama na nie choruję i noszę właśnie do sportowych butów, tak jak Ty :)
    Super połączenie z żółtym, będę musiała kiedyś się zainspirować, mam nadzieję, że wybaczysz- ale zestaw w 100% przypadł mi do gustu ! :) :)

    pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie takie polaczenia :)
    http://o-inside-out.blogspot.com Zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i spódnica - fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak