piątek, 20 października 2017

pastel sweater

10 komentarzy:
 


Jeszcze tydzień temu, nawet nie śniłam o tym, że pogoda zafunduje nam kilka cudownie słonecznych dni. To była jesień, do jakiej jestem w stanie się przekonać, taka, którą mogłabym podziwiać i którą mogłabym się zachwycać. Pokrzyżowała mi blogowe plany, ale to nic, nie ważne 😉 przecież zdjęcia w płaszczach, kurtkach czy innych ciepłych okryciach, jeszcze zdążę zrobić! Zapach liści przypomniał mi dzieciństwo, kiedy czas odmierzało się porami roku a nie uciekającymi dniami. Miałam czas zatrzymać się, wziąć za rączkę, najważniejszego mężczyznę w swoim życiu i pokazać mu, że żołędzie mają kapelusiki 😉 No tak, jak na blogerkę modową przystało - kapelusik hehehe. Miałam czas popatrzeć w słońce i pomarzyć, o tym, jak moje życie będzie wyglądać za rok. Mam nadzieję, że i Wy miałyście choć chwilę na szczęście, na marzenia. Na jesień na ciepło i słodko. Na ciepło bo ciało otulały promienie słońca i ciepły sweter, na słodko bo w pastelowych kolorach. Kisses


sweter, spodnie – Zara / buty – Reebok Classic / torba - ALDO / okulary - Ray Ban (Original Wayfarer Classic) 











10 komentarzy:

  1. Ładny ten sweterek tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie codzienne, stylowe stylizacje :) super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedy trzymalam za raczke jednego maleg babla to serce mi sie topilo. Taka cudowna chwila byla ta kiedy zbieralismy kasztany. Tak to odkrywanie swiata z dzieckiem jest niesamowite.
    A ta stylowke skomentowalam juz na insta :) Buzka Madziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie ma przyjemniejszych chwil niż te z małymi Bączkami :)

      Usuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak