piątek, 10 listopada 2017

przeźroczystości

2 komentarze:
 


Oglądając pokazy mody na wiosnę-lato 2017 polubiłam szczególnie jeden trend - przeźroczystości. Od Louis Vuitton przez Alexandra McQueena, Diora aż do Fendi wszędzie pojawiały się transparentne bluzki, sukienki i inne części garderoby. Wymyśliłam sobie długą spódnicę z tiulu, na szerokiej czarnej gumie, którą latem ogram z czarnymi szortami, ciężkimi butami i białym t-shirtem. Moje poszukiwania spełzły na niczym, nigdzie nie znalazłam tej idealnej. Nawet w Zarze, na którą w tej kwestii liczyłam najbardziej, nic takiego nie było. Musiałam porzucić plany o wymarzonym look'u. Jak się okazuje, pokazy mody to jedno, a to co w sklepach drugie.
Kilka dni temu, natrafiłam w Zarze, na sukienkę, którą prezentuję na dzisiejszych zdjęciach. Daleko jej do mojej idealnej spódnicy, jest jednak ciekawą alternatywą, do swetrów i spodni w sezonie jesienno - zimowym. Pod swetrem, na sukience są jasne perełki, myślę więc, że latem będę ją łączyć z bielą. I tak oto buduarowy szyfon, idealnie sprawdza się w modzie ulicznej, przyciąga spojrzenia i dodaje charakteru stylizacji.


sweter, sukienka, spodnie - Zara / buty - Stradivarius / torba - Michael Kors Selma 












2 komentarze:

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak