niedziela, 28 stycznia 2018

Total Black Look z butami Skechers

13 komentarzy:
 


Tworząc dzisiejszy Total Black Look skoncentrowałam się na skarpetach, które bardzo mocno chciałam wykorzystać w zimowej stylizacji. Do tej pory widywałam je na Instagramie w połączeniu z butami na obcasach. Wychodząc jednak z założenia (podobnie jak moje ulubione niemieckie blogerki - chyba już o nich wspominałam ;), że buty sportowe można "ograć" ze wszystkim, postanowiłam spróbować i włożyłam je do czarnych butów Skechers. Wspominałam o nich w kilku poprzednich wpisach  <klik> <klik> są bardzo wygodne, dobre gatunkowo i utrzymane w klimacie retro, który bardzo mi odpowiada. Ten i inne modele butów Skechers znajdziecie na stronie butyjana.pl - polecam zajrzeć.
Całość, Total Black Look'u, przełamałam czerwienią torebki z Massimmo Dutti - efekty oceńcie sami.


 płaszcz - Reserved / golf, spodnie - Stradivarius / torebka - Massimo Dutti / buty - Skechers / skarpetki - Calzedonia / okulary - Ray Ban

13 komentarzy:

  1. Dla mnie te skarpetki w tym look istny czad pozdrawiam Cię Madziu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę sie , ze moja wizja zyskała uznanie 😚

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja i te skarpetki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , oczywiście chętnie zajrzę , pozdrawiam i wzajemnie miłego wieczoru 😚

      Usuń
  4. fantastycznie wyglądasz a płaszcz super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Detale robią wielki efekt, bardzo nam się podoba :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Już znowu zaczął się ten okres z kurtkami i płaszczami.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak